czwartek, 13 czerwca 2013

Pierwszy post. ;3

Hej! :3
No więc tak. To mój pierwszy blog. ( i strasznie się tym jaram. ^^ )
Jak wskazuje nazwa ,będę tu zamieszczała opowiadania o Marze Jaffray.
Akcja historii rozgrywa się 2 lata po skończeniu liceum.
Pierwsze opowiadanie ( właściwie prolog)  POWINNO pojawić się jutro.

Narazie blog jest troche niedopracowany , i powiedzmy sobie szczerze : brzydki. xd
Tagże ten. xd Jak już się w tym wszystkim trochę ogarne , napewno nad nim popracuję. ;)

Byłoby miło gdybyście dali po sobie  jakikolwiek znak życia. Jak już mówiłam , ten blog jest moim pierwszym, (Jak dotąd poprostu muciłam z anonima. ^^ ) więc dostane OGROMNIEJ podjary jak ktoś napisze jakikolwiek komentarz . xd
Idę dalej ogarniać się w bloggerze. xd
   cнoseη tωo

1 komentarz:

  1. Historyjka o Marze? To ja już jestem!
    Szukam wszelkich możliwych miejsc gdzie nie ma czegoś o jeroyu.
    W takim razie czekam :)

    OdpowiedzUsuń